Běžecká aplikace, kapustové smoothie a pudink jedině chia. Pro generaci Y je wellness denním chlebem. Ve srovnání s ostatními generacemi mileniálové méně kouří, více sportují a chytřeji se stravují. Já to musím vědět, v testu “Jak velký jsi mileniál” od Pew Research Center’s jsem skórovala 96 body ze sta.

Naším aktivním životním stylem ovlivňujeme trendy v módě, gastronomii, technologii. Ukazujeme marketérům přesně, co chceme. Aplikace, značkové leginy a maso bez antibiotik.

Máme svůj jazyk, který občas reprezentuje pouze selfíčko ve fitku a dokonale naaranžovaná mrkev na instagramu. Je to opravdu ještě touha žít zdravě nebo obyčejné pozérstvi?

Nechme na chvilku mluvit fakta aneb vítejte v životním stylu generace Y.

“Foodie” generace
Podle nedávné studie BBDO se téměř 50% mileniálů hlásí k foodie společnosti, čili osobám s entuziastickým zájmem o dobré jídlo. Mileniálové nasávají nové trendy, čtou etikety, pěstují bylinky a pečou vločkové-tofu mňamózní dortíky. Bez cukru! Prekérka ovšem nastává v tom, že 60 % těchto nazývaných “foodie” se dle stejné studie také minimálně jednou týdně stravuje ve fast foodech. Ano, ano, generace-cože, tady jsme.

Aktivita, integrita a technologie
Mileniálové se sdružují na sociálních sítích, píší blogy, zakládají facebookové stránky a každý uběhnutý kilometr a snědenou okurku sdílí se svými následovníky na instagramu. Ćím více lajků, tím větší motivace. Technologie není výmluva pro sezení na zadku, technologie je výzva zvednout se z něj a doběhnout si pro svou zdravější, odhodlanější, krásnější (a zase o něco sebestřednější) verzi sebe. Chytré náramky, sportovní aplikace, dokonce už i členství v posilovnách trackují každý náš krok, každý náš vzdech, každou naši kalorii a REM. Jediné kliknutí stačí a ví to celý náš virální svět. No kdo by odolal. Já se jenom divím, že pod náporem všech těch fitness a wellness blogů ještě nespadl celý internet.

100% přírodní a ekologicky šetrný
Portfolio obchodů v posledních letech zaznamenalo rapidní nárůst organických potravin, ví to Natural Products Insider a také každý komu je víc jak 5 let. Generace Y nechce jedovatě zbarvené pochutiny, na kterých je originální leda tak medvídek na etiketě. Nechce pytlíkovou polévku, jejíž obal obsahuje více e-písmenek, než samotná písmenková polévka. Nechce sladkosti, kde není napsáno “multicereální”, „vlákninový“, “proteinový”, “antioxidantni” a ze kterých ještě teď kape palmový olej (Nutella se nepočítá!). My, mileniálové, nemáme zpravidla více peněz, ale přesto jsme ochotni investovat do kvalitních potravin, které ještě před týdnem nepípaly v kleci.

Generace spáčů
9 hodin spánku denně. Může se zdát jako krásný sen či utopie, ne však pro dnešní milénia. U.S. Census Bureau udává, že generace Y spí v průměru 8 hod 53 minut denně, což podstatně mává s průměrem celé populace. Jak kvalitní spánek se nám však dostává toť neznámá jako e na entou. Ve skutečnosti jsme nejvíc stresová generace, která nám moc klidného spánku nedopřeje a navíc 80% z nás uléhá vedle mobilu. Toť k mobilním aplikacím měřícím spánek a ukládáním telefonu pod polštář pro „kdyby náhodou“. Radiaci zdar!

Alkohol, ano prosím

Pravidelné kouření u mladých přestává být trendy (díky Bože!), což se ovšem nedá říct o pití. Jestli je v něčem generace Y opravdu dobrá, tak utápění své nejistoty a problémů v alkoholu. Panika vinařů netřeba, o pátečních večerech se na kalorie prostě nehraje.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.